tisdag 18 augusti 2009

Städning

Nu har jag varit hemma i två dagar och bara lodat under täcket (förkyld).
Ska bli skönt att fara på jobb imorn! Man blir så förbannat uttråkad av att
bara vara hemma!
Ikväll har Ebba och jag städat. Jag har diskat och hon har "noppat gollet",
jag har dammsugit och hon har torkat damm. Vi är ett riktigt team!
Nu går hon runt med dammtrasan och torkar golv, väggar, fönster och sängar. :)

På tal om annat, guu va jag är bejbisjuk!! Va redan innan, men nu när Kiara kommit till
världen har jag blivit extrem! Vill ha en bebis nu..eller helst igår!
Varför har vi väntat så länge innan planer på syskon kommit till?
Herrijestanes, Ebba blir ju 3 i november liksom. Shit!
Har alltid tänkt att max tre års mellanskillnad får det bli, men de sket sig rejält nu. :D
Nu ska jag kika vad Ebba gör så länge i mitt sovrum med trasan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar