lördag 15 augusti 2009

Stugbus


















Sådär ja, dags att börja blogga igen när bloggen funkar. :) Jippi!

Ikväll har syrran, Ebba och jag varit till stugan på middag och bus.
Kom nyss hem och är trött som attans!
Har ju inte skrivit nånting om det, men jag har ju varit skit trött dom
senaste veckorna. Va till slut och tog prover och jag har ju folsyrebrist
för bövelen!
Visste inte ens att nånting sånt existerade :D
Förutom det så har jag ju åkt på förkylning, såklart.
Varje dag förra veckan tänkte jag att "imorn ska jag bli hemma från jobb".
Men nope, samvetet säger annat. Spelar ingen roll hur slut man är.
Men får se nu hur jag mår kommande vecka.
Känner mig som ett klagomonster, för de är de enda jag gör nu för tiden.
Annars är allt bra! :P
Nu ska jag kika lite på Las Vegas innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar