onsdag 28 oktober 2009

I give up!

Värsta dagen på länge, lugnt!
Jag är så slut att jag inte vet vart jag ska vända mig.
Imorse skulle jag ge starthjälp till fiestan som Eddie skulle ta hem.
Den har alltså stått i stan sen gud vet när.
Gav starthjälp vid birkaterminalen och sen skulle jag ge en gång
till vid neste macken efter att han tankat.
Men då skiter det sig. Opeln dör på kuppen. Så där står vi
med två bilar och ingen av dom vill starta. Suck.
Pappa kom och gav oss båda starthjälp så vi kom iväg.
Sen när jag skulle hem från jobb..tror ni Opeln startar då?
Neheej då, stendöd! Ringde runt och försökte få hjälp, men
ingen kunde komma. Så Eddie fick laga sig till stan och ge mig starthjälp..
Vidare till VVS kylcenter, vi trodde nämligen att batteriet var slut.
Vilket det visar sig att det inte var. Troligtvis är det generatorn.. Jippi.
Snubben på vvs höll på att kortsluta bilen också btw. Mycket lyckat.
Vindrutetorkarna började vifta o ha sig och det gick inte att stänga av dom.
Han kom på sig själv med det efter en liten stund..
Förhoppningsvis tog inte bilen stryk av det också.
Så.. Väl hemma inser jag att jag inte kommer på jobb imorn.
Vi har 3 (!!) bilar, och ingen av dom fungerar som dom ska!!
Fiestan är obesiktad, Opeln trasig och min fanskaps skoda är trasig.
Kan det bli bättre??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar