onsdag 25 november 2009

Tårar..

Oj jösses vilken dag det har varit.
Massa massa tårar och kramar i mängder!
Det va min sista dag på Tullen, och det va såå ledsamt!
Chefen pratade så gott om mig och tackade när vi samlades i kafferummet.
Och alla va så fruktansvärt underbara!
Fina presenter fick jag också, vilket inte alls hade behövts!
Men jag är väldigt tacksam :)
Det kändes riktigt jobbigt att sluta, har aldrig tagit emot så här mycket förut.
Jag är ju hemma där ju, känner mig som hemma iallafall!
Och hela gänget är som en andra familj. Såå underbara!

Ja fy tusan.

Och till mina underbara vänner..
..Carola & Bigi, ni anar inte hur mycket ni betyder för mig!
Ni har funnits där från första dagen jag började och ni är så jädrans bra!

Vet inte va jag ska skriva riktigt, annat än att tiden på Tullen har varit så rolig!
Jag hoppas att jag nångång får chansen att komma tillbaka, om det så
dröjer flera år!

2 kommentarer:

  1. Gud va synd att du inte fick fortsätta, speciellt när du trivs så bra! Hoppas du kommer tillbaka dit =) Hoppas allt e bra me er annars... Kram

    SvaraRadera
  2. Cila! Tack för dina vackra ord!

    Men vet du vad!!

    Vi ses på julfesten om inte före det! Du ÄR bäst! Och vi saknar dig!!
    puss o kram/ B och C

    SvaraRadera