tisdag 8 december 2009

Flitiga Cila

Sitter med en skål glass och tycker att jag ha varit riktigt duktig
dom senaste dagarna. Städat och flyttat möbel, kastat ut Lilla julgranen
(som vi glömt o vattna..så den barrade liiiite), tagit in stora plastgranen,
bytt gardiner, städat lite till, promenixat, varit på bibban, läst 2 Danielle Steel
böcker och pärlat! :)

Och efter glassen ska jag dona lite till, Eddie kommer ju hem imorn så det
måste ju se acceptabelt ut!
Konstigt egentligen, så mycket som jag har pysslat och städat så borde de
vara tip top, men nääh. Fattar inte.

Ruinera mig själv ha jag gjort också, väntar nu på att 3 (småa visserligen) paket
med pärlor och smyckestillbehör ska dimpa ner i postlådan! :)
Och till födelsedagen som närmar sig så blir det flera beställningar!

Nej nu ska jag äta upp glassen så jag får arslet från stolen i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar