söndag 10 januari 2010

10 Januari 2010

Va visst ett tag sen jag uppdaterade här..igen.
Finns inte så mycket att skriva.
Gör det vanliga..drömmer, planerar, pärlar och donar med resegrejer.
Har nyss insett att det faktiskt bara är en månad kvar tills vi reser!
Så nu har jag bokat in läkarbesök för mig o Ebba på tisdag.
Ebba ska få hep A sprutan och jag ska få Rinexin piller för mina öron.
Har ju alltid så förbannat ont, men på senaste resan fick jag ett rinexin piller
och det vart ju bättre. Behövde inte sitta och storgråta iaf :)
Kom på att man kanske ska fixa långtidsparkerings plats och båtbokning också..
Lite sånt där som man lämnar för att det är såå länge kvar innan vi far.
Men nu e de ju faktiskt inte de :)

2 kommentarer:

  1. Måste höra om dom där renixin pillrena? Vad är det för nått? Hjälper det mot trycket i start o landning?
    Tänkte på Amadeus som dessutom är öronbarn!

    SvaraRadera
  2. Rinexin fick jag när jag hade bihåleinflammation, på recept då.

    När jag sist va och reste så gav en flygvärdinna mig pillren, tydligen har dom lite ifall någon (som jag tex) har riktiga plågor. Och det fungerade faktiskt!
    Visst kännde jag fortfarande av värken, men inte alls som utan piller.
    Så, jag tycker att det är guldvärt!
    Vet inte om man ger just dom till barn, men det finns säkert nånting motsvarande annars.

    Ha du testat earplanes annars?
    Det är som öronproppar som man "skruvar" i öronen som ska hjälpa mot smärtan.
    På mig fungerade dom inte, men det kanske är värt ett försök? Finns på apoteket!

    SvaraRadera