tisdag 16 mars 2010

Vikariat

Är det meningen att man ska uppdatera bloggen ibland?
Hmm..
Första veckan efter att vi kom hem från Thailand va jag såå trött.
Men de är ju vanligt när man ska få dygnen på rätt igen.
Och i torsdags va jag såå deppad!
En vecka tidigare hade vi inte ens landat på arlanda än!
Aldrig att jag mått så här piss efter en resa förut!
Vill bara tillbaka!!
Vet att de låter hur löjligt som helst.. Men..
De brukar ju vara "borta bra men hemma bäst.."
Men inte nu inte. Nä.
Jaja, ska försöka sluta babbla om Thailand, ni fick säkert
nog redan låångt innan vi for så :)
Annars så har jag ju börjat jobba igen.
Fick ett 6 månaders vikariat på Samtrans som
fakturerare och ska i sommar också hoppa in på spedition
och med trafikuppgifter.
Har fått en heel del nytt att bita i, men kul är det! :)
Ja, de va väl det som har hänt på senaste tiden.
Nu ska jag fortsätta städa, ska vara kliiniskt rent imorn bitti
när Eddie kommer hem! :)
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar