tisdag 9 november 2010

Slutstressad..

Men usch och fy vilken dag.
Huvudvärken har smygit sig på hela dagen och så visste
jag att det skulle bli en seg hemresa vid halv 5 pga snöovädret.
Stress!!!
Jag har verkligen försökt ta det lugnt. Me jag kan bara inte.
Och idag rann bägaren över.
Skrek på stackars Ebba när jag kom till dagis, skrek på hundarna
när jag kom hem..
Jag betedde mig som världens sämsta mamma / matte!
Sen kunde jag inte sluta gråta..
Det värsta är att jag bara träffar min underbara dotter 3
timmar om dagen. Hur sjukt är det?
Mellan 5-8 på kvällen umgås vi.
Jag lämnar Ebba typ först av alla på dagis och hämtar henne sist.
Och jag hatar det!!
Det är inte som de ska vara!
Så jag har faktiskt bett om att få gå ner på deltid på jobbet.
Tyvärr gick det inte just nu, men vid årsskiftet
får jag endera gå ner på deltid eller så slutar jag.
Jag tänker inte fortsätta stressa och försumma Ebba.
Hon är vad som är viktigt i mitt liv, inte jobbet.
Så ja.. Blev himlans flummigt inlägg nu..
Är bara så slut. Känner mig som ett vrak idag.

1 kommentar:

  1. jag vet va du menar, nä Teemu jobba i ingå (då såg vi honom ba några dagar i veckan..om ens de :( ) så va de jag som förde o sökte Elijas från dagis o d va sommar så jag jobba mitt eget + extra, så de ble långa dagar o då ble de lätt så att man skrek åt alla o allt :(
    Sen nä jag vägra jobba extra försökte dom me att "du få ju mera lön sen" då va de stopp inget e viktigare fö mig än min son, int någo pengar i värden ärsetter den tiden jag missar me honom!
    Kram på dig!!

    SvaraRadera