tisdag 2 november 2010

Tråkig

Va jobbigt de ska vara att blogga nu för tiden då..
Kan visserligen bero på att det inte händer speciellt
mycket i mitt liv just nu.

Fast Ebba skruttan fyllde ju hela 4 år i går!
Helt sjukt!! :)

Annars så har jag varit rökfri i lite över 3 veckor nu.
Men inte kommer det att vara slut för gott inte.
Kan inte tänka så, sjukt va.
Att jag inte kan tänka mig ett liv utan nikotin..
Näh.

Ja, annars är jag mest trött. Orkeslös. Känner mig visserligen
piggare än för 1-2 veckor sen.. Alltid nånting.. :)

Ja, sluta snottra om ingenting och slöa på soffan en stund..
Me like!

2 kommentarer:

  1. Vaddå händer inte speciellt mycket i mitt liv? Du är ju gravid för fan kvinna :)

    SvaraRadera
  2. Haha! Sötismupp! :) Tänkte nog mer bortsett från det så händer det inte mycket.. :)

    SvaraRadera