lördag 15 januari 2011

Deprimerad

Varannat år, just den här tiden blir jag deprimerad. För vi har bara råd att åka till Thailand
varannat år.. Så i år sitter jag hemma heela långa vintern och bara drömmer.
Just nu känns det extra tungt. Just nu, är väl klockan ungefär 14 i Thailand..
Och Madde, Liam & C sitter säkert på beachen och njuter av en varsin kall Chang. :)
Det är helt sjukt hur avundsjuk jag är! Jag vill också!
Det är så jobbigt att jag nästan skulle kunna börja lipa över det hela..
Usch va jag låter egoistisk, men så illa är det nog inte. :)
Jag är bara avundsjuk. :)

1 kommentar:

  1. Jag har aldrig varit nånstans. Jo en gång till Danmark på klassresa i FEMMAN! Så.. ;)(men de e klart du får önska att du hade haft råd att fara, det gör ju jag å! :D) (så har jag visserligen inte ens engagerat i mej i att spara eller ens tänkt på att fara nu)

    SvaraRadera