torsdag 17 februari 2011

Barnfritt

*
Igår lämnade jag av Ebba hos min mamma & pappa.
Mamma ville ha lite egentid med skrållan, så hon skulle
sova över tills idag.
Och vad gjorde Eddie & jag av vår barnfria tid då?
Jo vi låg med varsitt täcke och kudde på soffan
och svullade i delikato chokladbollar. Mums!
Bara jag åt 12 stycken igår.. Mådde lite lätt illa sen, men de
hör ju knappast hit..
*
& idag hämtade jag Ebba och sen har vi besökt Bettans
bod tex, där vi köpte hem lite bebiskläder och MAMMABYXOR
som faktiskt sitter perfekt! I love them! :)
Hurdant flyt är inte det liksom?!
Iaf, sen åt vi lunch med syrran på Hese och
trynade på dom sjukt söta hamstrarna på Zooligan.
Ja, de va dagens.
Nu ska jag slappa och vräka i mig lite mer delikatobollar
och dricka apelsin-cola saft. Svulla mao! :D
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar