måndag 14 februari 2011

Hormonstinn!

*
Egentligen skulle Ebba & jag borda vara i stan just
nu för att besöka näspolikliniken.
En tid som vi väntat på i flera månader.
Meen biljäveln vill inte starta för att det är så kallt.
Och hormonstinn som man är så har tårarna sprutat därefter.
*
Till på det så grät jag en skvätt när jag skulle prova byxor,
och inser att mitt arsel har växt!!
Byxor som tidigare har passat bra eller kanske till o med
varit lite lösa är tajta att få över rumpan...
Och jag är arbetslös och vet inte när jag får pengar
nästa gång så jag kan inte köpa mammabyxor.
Liiiip!
*
Alla hjärtans dag kan fara åt H, det är tycka synd om
mig själv dagen idag!!
*

5 kommentarer:

  1. Jag kan låna mina mammabyxor åt dig Cila! Glad vändag!

    SvaraRadera
  2. Jag har också ett par mammabyxor till dig gumman!!! Usch för hormoner... Vet precis vad du går igenom! Jag tror du behöver ta en fika med mig och Liam nån dag när din bil startar!

    Puss gumman!!!

    SvaraRadera
  3. Tack stumpan, men dom passar nog inte! :) Linnena jag fick låna är ju i storlek S! Smickrande, men jag vågar inte ens prova ;D

    Men jag beställde just ett par från Nelly, hoppas att dom passar!

    Men fika, ja tack! :D Nu har jag schema varje dag, men i helgen eller nästa vecka?
    Då är ju Eddie hemma och kan sparka igång bilkräket åt mig!
    Puss!!

    SvaraRadera
  4. Absolut! Vi har inte nåra planer i helgen el. nästa vecka, eller jo, torsdag och fredag jobbar jag. Men annars när som helst!!
    Puss!

    SvaraRadera
  5. Inte för att jag har många, och nog för att de säkert är för stora, men vill du så har jag nåt par mammabyxor du kan få låna också. Säg till du om vill prova bara!

    SvaraRadera