torsdag 24 mars 2011

Vecka 29


Jisses va tiden går. Senast jag lade upp en bild

på magen var ju för 5 veckor sen!

.

Jag mår iaf oförskämt bra.

Enda jag kan "klaga" på är smärtan jag har vid

högersida precis vid revbenen. Det nästan..kliar på

revbenet..Eller hur man nu ska förklara?

Jag har blivit riktigt öm där då jag sitter och trycker

tummen dit för att "lätta på trycket" hela tiden..

Men bortsett från det, inget att klaga på alls!

Jag får till och med sova på nätterna, hittills.

Med Ebba sprang jag och kissade hela tiden vad jag minns.

.

Vad jag märker att är annorlunda den här gången

är som sagt sömnen (till det bättre) och att alla kilon

som jag fått har satt sig på mina lår och armar!

Jag har aldrig varit med om liknande!

Så nuförtiden ser mina lår ut som "gropiga mommolår"..

Såå hot inför sommaren! ;)

.

2 kommentarer:

  1. va fin du är! =) vilken söt mage =)

    SvaraRadera
  2. Du är så fin gumman <3
    Men vänta du bara, snart är det toabesök 5 ggr per natt, haha.
    Puss

    SvaraRadera