måndag 4 april 2011

Äntligen över!

Idag ringde jag ams för att få höra hur förra veckans möte gick..
Och det kunde väl ha gått bättre.
Dom tyckte att jag kan få pengar from 1.3.2011, trots att
jag varit ofrivilligt arbetslös sen 1.1.2011. Nåja.
Kanske jag ska vara glad att jag får nånting?
Man vet ju hur stränga dom är med allt vad pengar heter!
H.K tyckte ju att jag skulle ta till rättsliga åtgärder, men
jag känner att det tar för mycket energi. Orkar helt enkelt inte.
Ja, skönt att hela den här långa magknips proceduren är över iaf!
.
Till på det fick jag hem beslutet från FPA idag angående
mammapenningen. Skickade ju in det för bara 1 vecka sen!
Så jag vart lagom förvånad över att ha beslutet hemma redan.
Iaf, kunde ju gärna ha fått liite mera pengar där med. Men man är
väl aldrig nöjd kanske? :)
Går iaf på mammaledigt 9 Maj.
Sköönt!
Jo jag vet, jag jobbar inte nu. Men jag söker och letar.
Så att bli mammaledig ska bli skönt.
Är bara pinsamt att lämna in ansökningar där man måste skriva
att man går på mammaledigt i mitten av maj...
Skulle vara jobb i 1 månad nu då liksom.
Ja.
Massa beslut idag, men det känns skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar