onsdag 20 april 2011

Röksug

Man sku ju kunna tro att efter 6 månader som rökfri
så skulle suget ha avtagit, eller åtminstånde blivit lättare att hantera.
Men det är verkligen precis tvärtom.
Den här gången är det riktigt jobbigt.
Nu skulle jag nästan kunna döda för att få röka!
Mitt halva cigarettpaket som ligger i köket är så förbannat frestande!
Vad är det som håller mig borta liksom?
Å så kommer jag ihåg bebis. Tur är väl det.
Men så fort den här ungen är ute och färdig ammad så ska jag
börja förgifta mig igen! Ingen tvekan om saken!
Jag vill kunna sitta ute på altanen när det blir för mycket ibland, och
bara avnjuta en iskall battery och några cigaretter i min ensamhet.
Aah. Ge mig styrka att orka nån månad till.
För både min, Eddies och Ebbas skulle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar