lördag 23 april 2011

Vecka 33


Ja, det finns inte så mycket att skriva egentligen. 
Är rätt trött, men försöker att låta bli med en tupplur på dagen.
Har sammandragningar varje dag, vilket jag tycker är ganska spännande!
Hade inga alls med Ebba, så det är nytt!

Vikten tycker jag ju att skulle kunna stanna av nångång..
Har ju gått upp 18 kg på senaste barnmorske besöket.
Jag märker av det riktigt bra på dom enorma låren och armarna!
Huga! Hoppas att jag lyckas gå bort dom rätt hastigt sen.
Iaf, bebis är ju värd det såklart. Jag lipar inte över det. Men gillar det inte heller. 

Annars har jag den här envisa värken vid höger revben.. Blir bara värre
och värre. Ligger hellre än sitter, då det skaver hela tiden. 
Men jag klagar inte :P
Trivs förbaskat bra som gravid, men är så himlans nyfiken
på bebis nu! Längtan blir bara starkare och starkare! :) 

Namn verkar vi ka kommit på också. Finally! 
Hoppas bara att bebis ser ut som en sån också. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar