måndag 9 maj 2011

Vecka 36!

Vecka 36 idag då.
Jag vill faktiskt hoppa några veckor framåt nu.
Tycker att ungen kan vara färdigbakt redan.
Otålig? Ja!

Igår märkte jag att förlovningsringen satt lite vääl spänt, så
den har fått flytta från mitt finger till halsbandet istället. Depp.
Vet inte om det beror på mina 22 kg (jodå det ökar ännu!) upp eller
om jag faktiskt samlar på mig vätska..
Jag undrar faktiskt var vikten ska stanna? 30 kg?
Okej, nu har det blivit minimalt med motion pga förkylningen.
Lär dröja några dagar ännu innan jag tar mig ut på prommis.
Är just nu på nässprays avvänjning...Har liksom liite jobbigt att andas.

Annars är läget detsamma.
Imorn blir det barnmorskebesök och nästa vecka på tisdag blir det ultraljud!
Finally! Ska bli kul o se om det fortfarande är en tös.. :)



2 kommentarer: