tisdag 30 augusti 2011

Dagen från helvetet..


Usch o fy. 

Har humöret från helvetet också. Tror att det beror på att jag
är så fast när Eddie är på jobb. Kan inte göra nånting alls för min
egen skull. Nu tex skulle jag kunna döda för en timme på gym!

Anyway. 
Idag då.
Holly har varit konstant trött hela dagen pga av hon inte sovit mer
än 30 minuter i stöten. Vilket innebär en superduper grinig unge. 
Å så skulle vi fara iväg till kroklunds butiken o panta flaskor o tanka, bara för 
att göra nånting. Stressad och på dåligt humör som man var så hade jag lite för 
bråttom.. Det slutade med att vänster fram på bilen fick en 50cm fin repa
och kofångaren släppte lite grann. Fint. 
Jag sket i kroklund och konkade in griniga ungar igen. 

Behöver jag nämna att jag längtar efter Eddie lite extra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar