fredag 26 augusti 2011

Det finns härliga människor kvar!


Var till tullen idag med barnen en sväng och hälsade
på mina gamla arbetsgodingar. :)
Mycket nice.

Sen va vi till Mattssons, och fröken Holly började skrika
hysteriskt när vi kom till kassan. Typiskt eller..?
Iaf, jag stod där ch knde mig allmänt stressad med en skrikande
unge på axeln, och så kommer en tjej och packar ihop åt mig!!!
Tack snälla, liksom! Det finns härliga människor iaf! 
Hon gjorde min dag :)

Efter idag känner jag iaf att jag inte far till stan med Holly på ett 
tag iaf. Nu 2 timmar senare sitter jag med en övertrött hysteriskt
skrikande Holly. Suck.

2 kommentarer:

  1. Samma hände mej på kantis, det var guld värt!! Tack att det finns såna människor..

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju verkligen guldvärt! Jag ska SÅ göra samma sak om jag ser någon i nöd nu när man vet hur mycket det verkligen gör! :)

    SvaraRadera