onsdag 24 augusti 2011

Nya Cila


Äntligen menar jag verkligen vad jag säger när jag säger
att det är dags att bli snygg och fit. 
Den där meningen vart ju inte alls knölig. Men ni hajjar va. :)

Senaste veckorna har jag varit ritkigt duktig på att träna och äta rätt. 
Det är klart att det far åt pipan vissa dagar, men oftast går det bra. 
Mitt extrema godissug har försvunnit sen jag började röka igen. Yey!

Efter förlossningen rann ju 10 kg av fint direkt. Men så fanns de ju 17 kvar!! 
Men sen 1 juli har jag fått bort  4,3 kg iaf. 
Och den fluffiga mammamagen (inte midjan) har minskat med 8 cm.
Alltid nånting. :)

Därför blir jag så förbannad på den här dumma förkylningen som förstör för mig.
Nå, bara den går över på en vecka tills Eddie kommer hem. Då blir det
gym för fulla muggar igen!

Och jag gillar det, kan ni tänka er?! 
Jag gillar att gå hårt på löpbandet och pressa mig själv att jogga. 
Jag gillar att jag kan förbättra mina resultat från gång till gång. 
Jag verkligen gillar det! :)

2 kommentarer: