lördag 3 september 2011

Tjejkvällen


 Igår hade vi vår efterlängtade tjejkväll. 
Marie, Madde, Malin och jag. 

Jag for till Marie vid 15 för att hjälpa henne handla o så.
 Så vi handlade, sen for vi till dinos och fikade, sen alko och sen skulle
vi fara till Mariebad och köpa presentkort till Madde i present. 
Trodde jag. :)
När vi kom till Mjuk och Len på Mariebad så blev jag (och Madde!)
överraskade med en varsin underbar massage!! Jag anade verkligen iingenting!
Det kändes som om min haka låg vid knävecken, och jag antar att 
jag såg ut som överraskade personer ser ut på film! :) 
Så, Madde och jag fick en varsin underbar massage på en halvtimme. 
Min första riktiga massage nånsin, och ååh så skönt det var! 
Blev alldeles luddig och vinglig efteråt :)

Sen så hade vi 2 härliga timmar på relaxavdelningen. 
Bubbelbad, champagne med jordgubbar i och härliga vänner.
Behöver jag säga att vi njöt? 
Vid 19 for vi sen hem till Marie och fixade till tortillas. Mumma!
Sen drack vi, tittade på gamla foton, målade naglar, fixade oss
och hade det allmänt nice! :)
Vid ett tiden hade vi fixat oss och sex and the city skorna var
på, så vi åkte till arken! 

Hela kvällen var jättebra, förutom arken som var en stor flopp. 
Så dåligt med människor! Anyway, trevlig var det iaf! 

Tack sååå mycket för en kanonkväll! 
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar