lördag 8 oktober 2011

Blyg redan?

Dreggel, dreggel, dreggel...
Igår var vi till stugan och träffade min mommo och moffa!
Holly verkade bli blyg för min moffa och satte igång och
stortjöt.. Och höll på oavbrutet i ca 1-1½ timme.. 
Snacka om att haka upp sig. Antar att hon blev blyg och sen 
hade väl tänderna en del i det hela också. För ingenting dög. 

Jag kommer ihåg att Ebba var väldigt blyg för andra män än Eddie när
hon va liten, till och med för min pappa. Men jag minns inte vid vilken ålder 
det var. När blev era bebisar blyga för andra? 

Nåja, hoppas att det går bättre idag, för vi har tänkt tillbringa så gott som
hela dagen där. Mys!  :)

1 kommentar:

  1. Felicia blev blyg SUPERtidigt - hon visade blyghet redan vid 2 veckor o var sen hysteriskt blyg o rädd för andra än mig fram till typ 4 mån. Ingen trodde mej förrän de träffade henne o sedan konstaterade "hon är ju blyg ju" Jaså, du säger det?

    Agnes var mera där mot typ 5-6 månader, men det var väldigt lite hon visa nån blyghet. Nångång ibland bara mot karlar.

    Så jag vill påstå att blygheten inte har nån ålder, utan kommr när det kommer =)

    SvaraRadera