onsdag 5 oktober 2011

Kan de vara gadd på G?


Lilla fröken Holly har varit extremt grinig och famnsjuk
dom senaste dagarna. Hon är inte alls sitt vanliga glada jag. 
Så kan det månne vara en liten tand på gång? 
Jag vet ju att Ebba fick sina 2 första när hn var 4 mån o 1 vecka.
Lite ljusare/vitare är hennes tandkött precis där tänderna ska komma, 
men är det alltid så eller?  Har liksom inte tänkt på det tidigare.
:) 

Hon vaknar också och skriker på direkten! Annars brukar hon ju "prata" lite först. 
Men nu riktigt gallskriker hon. Imorse vaknade hon till och med 4:45!! 
Det hör tack o lov inte till vanligheterna längre, men man blir ju fundersam när
hon vaknar och vrålar på direkten.
Ja..
Inte vet jag egentligen vad jag ville med det här inlägget. 
Babbla av mig lite bara..kanske.. 
Flum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar