onsdag 12 oktober 2011

Skryt skryt skryt..!!

Jag klarade av 1,5 km jogging idag!!!

Jag vet att det är mycket tjat hit o dit om vikt och träning.
Men jag är så förbannat stolt över mig själv! :)
Så många gånger som jag har testat att gå ner några kilon förut,
men aldrig klarat det mer än ca 2 veckor.
Och nu går det så jävla bra!!
Nu älskar jag att svettas på löpbandet och traska på promenader.
Jag älskar att se hur vikten minskar, jag älskar att känna att kläderna
sitter bättre och jag älskar att jag mår så jäkla bra!! :)

Det här är min nya livsstil!
Aldrig nånsin ska jag gå tillbaka till att aldrig motionera
och att äta godis var och varannan dag.
Aldrig!

Jag älskar livet!
<3


3 kommentarer:

  1. Jag förstår pecis vad du menar :) Fortsätt såhär!!! H:Malin.S

    SvaraRadera
  2. Klart som fan att du ska skryta! du e ju skit duktig! HEJJA DIG! e helt underbart att märka sina framsteg.. och man ska glädjas åt dom små, för då blir dom stora framstegen helt magiska =) KEEP UP THE GOOD WORK!

    SvaraRadera
  3. Malin, jag ska absolut fortsätta så här. För de funkar ju! :D

    Marie, Hiih tack!! Och nu ska du också fixa samma häftiga resultat! :)

    SvaraRadera