lördag 19 november 2011

Dags att rensa kanske?

Birka kryssning -01.  Klädsel: Jeansjacka, svart linne, kort kort leopardkjol. Inte så bra smak kanske! :D

Hittade min långa svarta kjol med slits upp till låren
från när jag var typ 15-16 år, i garderoben! 
Och mina leopardkjolar.
Dags att gå igenom allt nu kanske?
Heh.

Så nu har jag gått igenom nästan alla kläder.
En kasse full till sopisen, en låda och en coopkasse till Emmaus.
Gud så skönt!

Har provat määngder med kläder från "mini lådan". 
Kläder som varit för småa en tid nu.
Och många av kläderna får jag på mig, fast byxorna inte riktigt
går att knäppa utan att jag får en stor pösmage som hänger över kanten. 
Men mera träning så borde det gå om ett år iaf. 
Heter det inte att det tar bra länge efter en graviditet innan
magen drar ihop sig ordentligt? 
Jag skyller på det och snabb viktnedgång iaf. 
:D

Nu, tillbaka till kläd röran och röjja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar