söndag 6 november 2011

Smyckes design namn?


Efter skördefesten har jag inte fått ett enda smycke gjort, i år igen. 
Blir så himla matt av den intensiva tiden före då jag bara har smycken
på hjärnan.. Men nu är jag redo igen! Slut på pausen!

Har funderat en hel del på ett design namn, men anamma vad svårt det är!
Vill ju ha det namnet på smyckena på en tag, så det ska ju vara nånting
som känns helt rätt! 

Det enda jag kommer på är La Bella, som jag tror att betyder
"det vackra" på spanska. Enligt lexikon betyder det så iaf, är det någon
som kan spanska som kan bekräfta kanske? :)
För visst låter ju La Bella Design helt okej, eller?

Eller har någon förslag? 
Min fantasi är urdålig, så lite hjälp uppskattas! 
:)

2 kommentarer:

  1. Låter ju suvve!! Speciellt när man får veta översättningen också, jättebra i mitt tycke :)

    SvaraRadera
  2. Tycker du? :) Va bra! Tack! :)

    SvaraRadera