söndag 25 december 2011

Julen i bilder.

Min söta Moffa!
Ebba ritar en teckning till tomten. :)
Å så kom ju äntligen tomten och till å med tomtemor!
Faster Ingela tittade in en sväng. :)
Kalle Anka mys.
Äntliigen!!
Ebba blev överlycklig av en glödlampeask! Att det var annat i fattade hon inte :)
Holly fick ju finaste klänningen ever! Vilken pärla va? :)
Och Ebba åste också byta om till sin nya fräcka klänning!:)
Ebbas julklapp till mig, porträtt på vår familj! Kolla in Eddies o mina miner.. Är vi sura jämt? :)


 Och så var julen över för denna gång. 
Hela dagen var jätte mysig.
Vi bara umgicks allihopa och njöt!
Och i julklappsväg så fick vi alla såå fina klappar!

Perfekt jul var det! 
Tack min underbara familj <3

2 kommentarer:

  1. Jag svor lite över att klänningen inte fanns i Kiaras storlek :P

    SvaraRadera
  2. Jag förstår det, den är jättefin! :)

    SvaraRadera