lördag 31 december 2011

Nyårs Firandet & Mål för 2012


Jag tycker att nyårsafton är ganska överskattad.
Men visst ska vi ändå "fira" lite.
Lyxmiddag bestående av tacos och cola och till efterrätt
blir det godis och chips & dipp. :)
Helst klädda i myskläder.

Vi ska också försöka hålla oss vakna så vi får se lite raketer, men risken
är nog stor att vi alla slocknar.. 

Förutom nyår är det full rulle. Ebba är typ hyper och jag kan inte lämna
ett rum när Holly är på golvet utan att hon börjar gråta.
Är jag i närheten kommer hon ålandes och sträcker ut armen mot mig <3
Mycket mammasjuk, så inte lätt att få nånting gjort. 

Har ni nyårslöften?
På tal om nåt annat liksom..
Mitt är att vara godis, chips o kakfri 2-17 januari. 
Sen börjar semestern, då tänker jag inte tänka på vad jag äter! 

Och mitt viktmål är nu att gå ner till 60 kg. 
Så jag har 5,8 kg kvar, och hoppas nå dit till sista maj. 
Ett långsiktigt mål. Känns bra.
Vill också bli lite mera vältränad, så det ska jag köra hårt med! 

Gott Nytt År allihopa! 
<3

2 kommentarer:

  1. Brukar inte ha såna där nyårslöften för mej, men i år ska jag faktiskt försöka jag med :) 60 känns däremot som en astronomiskt låg siffra för min del:p Hoppas vi lyckas med våra mål! Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Det kan hända att siffran är för låg för mig med, vi får se. Men jag ska kämpa för den iaf! :)
    Japp, håller tummarna för oss! :)
    Gott nytt år!

    SvaraRadera