måndag 12 december 2011

Viktresan i bilder *Varning för Fluff!*



 Sådär ja.. Nu var det gjort. :)

Jag blir nästan rädd när jag ser dom 2 översta bilderna. 
Är det där jag? På riktigt!?
Jag insåg nog aldrig hur otroligt stor jag var. Tur det. 
Nu har jag 3,9 kg kvar till målvikten. 
Fast det kan ju hända att den ändras, har svårt att tro att jag
är nöjd om nästan 4 kg.

Träna, träna och fortsätta med viktklubb så ska jag nog vara
helt okej nöjd till Beachen 2012!  :)


*Nu ser jag att jag har dom 2 översta lite fel ordning.Jaja. Ni hajjar*

5 kommentarer:

  1. Duktiga du!! :) Och jo, målvikten har ändrat för mej med.. De man va nöjd med förr känns inte lika kängre av nån anledning?! :P

    SvaraRadera
  2. jessus kvinna, du e duktig du!

    SvaraRadera
  3. Tack Mille! :) Ja, av nån konstig anledning så tror jag att det är vanligt att målvikten ändras efter hand.. :D Så länge man inte satsar på att bli ett benrangel är det nog okej! :D

    Marie, tack gulle! :) <3

    SvaraRadera
  4. Shit vad duktig du är! Jag hoppas att jag har samma pli på mig när jag ska bli av med fluffet :)

    SvaraRadera
  5. Klart du har! :) De gäller bara att ge sig fan på att det ska bort! Inga omvägar :)

    SvaraRadera