måndag 9 april 2012

Några få Påsk pics.

<3
Fina, fina <3
Jag bakade..såklart.
Bastu terassen byggs ut.
Skönt måndagshäng.. :)
Badminton! :)
Holly första gången ute på RIKTIGT. :)
Såå sköönt i solen!
Bakade  Banoffee paj för första gången, florr gott! :)

Jag är skit dålig på att ha kameran med. Kan ha att göra med att "lilla kameran" tar i princip bara suddiga bilder (jo, det är kamerans fel - inte fotografens!) och systemkameran har fått spunk efter att jag tappat den i sanden i Thailand. Så det blir bara några få foton ibland tagna med telifonen. Tråkigt men sant.
Jag vill ha en ny kamera, men till det behövs ju tyvärr pengar. Och för det behöver man jobba, och jag har inget jobb. Jippi. Nu går det bra, som vanligt.

Anyway, helgen var så härlig! Det var Mia, Christer, Mamma, Pappa, Syrran, Micke, Ebba, Holly och jag. Och så alla 6 hundar såklart. :) Årets första dopp togs av galna Micke och vi hade det helt jätte trevligt!
För oss brudar slutade kvällen redan vid 20 då Holly var så himla trött.
Men ja, det var en härlig påsk helg! :)

2 kommentarer:

  1. När ska du bjuda mig o Ellida över på fika... Jag vill ha din Banoffee o CookiePops o macarons o allt d andra!! =) Anni

    SvaraRadera
  2. Kanske det går att "rädda" systemkameran om ni lämnar in den på upp-putsning? Värt att höra med t.ex Gefoto!

    SvaraRadera