torsdag 24 maj 2012

Ingen ordning från FPA, igen.


Fick idag hem brev från kommunen om att hon skulle uppskatta
 mitt hemvårdsstöd till 300 euro (före skatt) eftersom att hon inte fått ett
beslut från fpa ännu som hon väntar på. 
Eh, va??

Då har jag redan fått hem det där förbannade beslutet!
Eddie ringde både till fpa och till kommunen, men vi blev nästan
bara mer förvirrade. Men dom pappren som jag har fått hem så
skulle fpa också borda ha skickat till kommunen. Men fpa sa att 
jag borde ha gett dom pappren till kommunen istället. 
Hur i hela H skulle man kunna veta det utan att få den infon??

Sist och slutligen löste det sig när Eddie for upp med pappren till
 kommunkansliet och jag ska få den rätta summan
den här månaden, tack och lov!

Men att det aldrig ska bli ett slut på det här råddandet fram 
och tillbaka, man blir ju alldeles jäkla slut!!

---

Förutom det har jag nåt skit i kroppen och är helt slut, har varit det
sen i tisdags. Och Ebba har vattkoppor ju och Holly hostar. 
Helt underbart. 

Va det nu jag skulle säga..Ge mig styrka..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar