torsdag 31 maj 2012

Slut på isoleringen! Yeei!


Nu har Ebbas vattkoppor äntligen torkat och hon kan 
äntligen komma ut från sin "isolering".
Det behövs vill jag lova, jisses vilken vecka det har varit!
Mer stampande i golvet och smällande i dörrar än vanligt. :)
Btw så har hon nu sommarlov. Sköönt!

Min förkylning är också på slutspurten, vilket innebär att jag kan jobba.
Så det ska jag göra nu fredag, lördag och söndag! 
Troligtvis också nästa helg. 
De ska bli kul! :)

Annars då? 
Jag sitter och planerar bakverk så jag blir trött. 
Holly fyller snart 1 år och sen kommer Midsommar och så är
det en grej till. Vill ju att det ska bli perfekt, och 1 kaka räcker ju inte. 
Helst ska det vara ett halvt dessertbord..
Skitkul! 

Och ikväll blir vi bjudna på middag till stugan, 
och vi tar med en rabarberpaj som efterrätt. Mumma!

Ja.. Annars händer det inte så mycket! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar