tisdag 12 juni 2012

Ledighet med massa donande.


Sådär ja. Jag överlevde 4 dagar på jobb med totalt 39 timmar. 
Men igår var jag så slut! Då fick jag gå hem efter "bara" 7,5 timme, 
och det var såå skönt! 
Nåja. Nu blir det jobbfritt i ca 2 veckor. 
För nu är det fullt upp hemma. 

*Onsdag far Eddie och åker Eckerö med pappa och jag ska baka!
*Torsdag fyller Holly skrutt 1 år!
*Söndag kommer min älskade mommo och moffa som stannar till
torsdagen veckan därpå. 
*Torsdag blir det bakning hela dagen för morgondan.
*Fredag är det midsommar och då blir det stugan för hela slanten med
vårt underbara Thai gäng! <3
*Lördag är inbokad krapula, fär Eddie iaf. Och någon måste ju passa barnen. :)

Efter det kan jag jobba igen. :)

Ja, och idag ska vi till stan och inhandla födelsedagspresent till blivande
1 åringen. Som vanligt är vi ute i sista minuten. 
Och just nu är Eddie ute och fiskar med pappa. 

Så det är fullt upp hela tiden, men allt är roliga grejer!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar