fredag 29 juni 2012

Shopping shopping!


Vilken lyckad dag det vart på stan!
Var till 3 olika ställen och hämtade upp kläder som jag köpt via barnklädes gruppen på facebook.
Och sen var jag till Tjäna.
Swoosh sa det, så hade 1 timme gått och jag var 32 euro fattigare! :)
2 tröjor och 1 linne till mig. 1 keps och ett par byxor till Holly. Och Ebba har fått totalt 14 nya plagg idag (linnen och tröjor) och ett par skor. Vilket verkligen behövdes!

Ultraljudet gick inte lika bra. Läkarn hittade inget alls. Så han tror att det handlar om nån nervknut.
Så jag måste ringa till läkaren från hc som skickade mig på ul, och höra vad han tycker.
Troligtvis görs ingenting då risken är ganska stor att man bara gör det värre. Så ja, jag får väl ha den här värken då. Så länge jag bara är hemma är det ju ingen fara, men det gör riktigt ont när jag har jobbat.
Men, men. Det är ju ändå en bagatell. Dock en irriterande sådan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar