onsdag 18 juli 2012

Full rulle.


Sådär ja. Packat och klart inför nagu resan. Så nu ska jag lägga mig på soffan och klämma i mig en cupcake och se på serie med Eddie.

Annars är det mest full rulle hela tiden. Jag jobbar 3-4 gånger i veckan, och när jag är hemma så pysslar Eddie på med målning, tapetsering m.m. Det är sällan vi egentligen har "tid" att bara umgås på familjetumis.
Och ännu mer sällan jag har tid att umgås med kompisar. Grymt.
Saknar dom som attan, och skulle vilja träffas utan att ha mina barn i hasorna.

Men what to do.. 

2 kommentarer:

  1. Känner igen det där me att inte umgås som familj eller med vänner, för om man inte donar på med huset o umgås med vänner för att "man måste pausa ibland" så sitter man med ett pissigt samvete istället, typ skämt o sido! Men nu fokuserar vi på att få skiten färdigt så vi nångång kan börja njuta av livet, å jag räknar med helt kallt att dom vännerna man har stötar oss i det här o dom som inte fattar kan ja va utan! Ha en skön semster i nagu! :)
    Anna

    SvaraRadera
  2. Precis så är det! Dåligt samvete konstant! Jätte jobbigt! :/ Tack för ditt svar, det är alltid skönt att höra att man inte är ensam om "problemet".. :)

    SvaraRadera