tisdag 3 juli 2012

Underbara sommardag!



Har haft en så himla mysig dag idag. Ebba och jag var hem till Erica på play-date. Janice var också där med sina barn. Så vi fikade, och snackade, och kikade på kläder..och köpte kläder.. i 3,5 timme. Super kul! :)

Och ikväll har jag varit till Jessica en sväng på en kopp kaffe. Måste absolut göras igen snart! :)

Nu blir det Greys Anatomy med Eddie, som jag tvingar honom att se.. :) Självklart slinker det ner en bit morotsrulltårta som jag bakade till fikan idag och till Eddies en kompis som "beställt".

Tjo!


3 kommentarer:

  1. Nu vet jag ju inte säkert om det är kaffet hos Jessica eller daten hos oss idag (- eller kanske både ock?! ;-)) du syftar till, men JAG tycker i alla fall på riktigaste allvar att vi absolut ska se till att träffas såhär snart igen. Fasen vilken mysig dag vi hade idag!!!!

    SvaraRadera
  2. tack för kaffestunden :) alltid lika roligt att umgås med dig! :)

    SvaraRadera
  3. Erica - Både och! :) Det är så himla roligt att träffas och att låta barnen leka så vi brudar får bara sitta och snacka och ha det trevligt! Så det måste vi absolut få till snart igen! :)

    Jessica - Tack själv hördö! Alltid lika kul att umgås med dig med! :)

    Ni är så underbara ni brudar! <3

    SvaraRadera