fredag 24 augusti 2012

Fy fan va arg jag blir!!


Jag vet inte vad jag ska göra, men förbannad är jag!

1 Mars köpte jag ett tyllpaket och engångs spritspåsar från företaget Style & Fun stuff.
Det har varit en hel massa mailande fram och tillbaka då jag fortfarande inte har fått grejerna.
Jag blev erbjuden en återbetalning för flera månader sen, men jag har fortfarande inte fått pengarna.
Dom påstår att banken strular... Seriöst?
Som om en utlandsbetalning vore något konstigt?? Det går på fem röda och görs dagligen av hur många människor som helst utan problem.
Senaste kontakten från företaget var den 11 augusti då dom tyckte att dom visst svarar på mina mail, trots att dom bara svarat på 3 av mina 9 (!!) mail på facebook. Vanliga mailen svarar dom inte alls på från mig.
Och i det mailet fick jag fortfarande inte något svar på mina frågor.

Senast igår skrev jag ett inlägg på deras logg, men idag är inlägget borttaget. Dom vill tydligen inte att andra ska se vad dom gör mot mig. Detta har hänt 3 ggr nu, att dom raderar mina logg inlägg. Och inte svarar dom på mail för det. Dom bara total ignorerar mig.

Jag har mailat ARN, som hänvisade mig till Konsument Europa. Så nu väntar jag på svar från dom.
Men det är ju för jävligt!! Nu handlar det inte om mer än 306,40 kronor. Men för mig är det rätt mycket pengar, och det är ju förbanna MINA pengar!

Till på det lovade dom mig att jag skulle få tyllpaketet som kompensation trots att dom ska göra en återbetalning, just för att det har strulat så mycket. Men jag har inte fått se varken pengar eller tyllpaket ännu, snart 6 månader senare.

Kan man polisanmäla sånt här, eller är det bara just Konsument Europa som kan hjälpa mig?
Någon som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar