måndag 27 augusti 2012

Polisanmälan nästa!


Har jag berättat om detta månne? Senil som jag är så minns jag inte.

1 Mars beställde jag varor från Style and fun stuff, en svensk webshop som säljer grejer för bakning.
Fick efter ett tag veta att dom skulle bli försenade när jag mailade och frågade vart dom tagit vägen.

5 Juni blev jag lovad en återbetalning och varorna jag hade beställt skulle jag få som kompensation
trots återbetalningen. Men jag har fortfarande inte fått något av dom. Dom påstår att utlandsbetalningarna bråkar, trots att dom varit in till banken och gjort det. (Jag gör utlandsbetalningar ganska ofta och har ALDRIG problem.) 
 
Det är det sista mailet dom svarade på. Sen började jag maila på fb, men fick bara svar på några av mailen och aldrig på mina frågor. Jag har gjort inlägg på deras fb sida, men dom raderar dom och ignorerar mig. Idag svarade jag på ett inlägg dom gjorde då dom frågade hur dom skulle fira webshopens 1 års dag, och nu har dom raderat det med och sen blockerade dom mig så att jag nu inte kan skriva mera på deras fb sida.
 
Jag har varnat för detta företag på flera olika baksidor på fb nu, och imorgon ska jag prata med polisen. 
Har också kontaktat arn och konsument europa. 
 
Vilket skit alltså! 
Man känner sig allt bra liten på jorden när man blir totalt ignorerad och inte får det man har rätt till!
 

1 kommentar:

  1. Jag "gillar" att du tar tag i saken! Man får inte luras så. Dom kan göra bra med pengar, man glömmer ju ofta vad man har beställt och betalat på nätet! Oxå när man returnerar nåt så glömmer jag ofta kolla om jag har fått pängar tillbaks.. Men alltså jättefittigt, börja blocka och undvika, tror dom att dom kommer undan! Nå inte, go get them!
    Anni

    SvaraRadera