tisdag 21 augusti 2012

Vardagen.


Oj vad flitig jag är på att blogga..
Det händer inte så mycket annat än det vanliga. Jobba och umgås med familjen.

Försöker också komma igång med träningen igen innan någon hinner fråga om man är på smällen, och jag pinsamt nog måste förklara att "nej, jag har bara ätit lite för mycket godis..".. :)
Tack o lov står vikten på ungefär detsamma, så det är "bara" magfluffet och dom förbannade celluliterna (för mycket information..?) som ska bort! Lätt som en plätt eller hur! ;)

Jobb ja. Jag hoppar fortfarande in på Savoy så fort jag har möjlighet. Blir ungefär 3-4 ggr när Eddie är hemma. Och nu i helgen ska mitt "extra barn" komma hit lördag och söndag. Så då blir det stödpersonsjobb. Ska bli väldigt spännande att vara ensam med 3 barn, och till på det har dom lovat regn..så vi får vara inne.
Men Ebba har lovat att hjälpa till och ska få lite betalt för det, så det blir säkert bra! :)

Ja, det är mitt liv i ett nötskal just nu. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar