söndag 24 februari 2013

Noll karaktär.

2 fazers blå choko plattor på 2 dagar.
WTF!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att skärpa till mig. För att lova mig själv att skärpa mig hjälper då inte. De har jag gjort det senaste.. halvåret? Illa!
Funderar på om jag ska köra igång med viktklubb igen så att jag får lite rutiner igen. 
Får jag godisätandet under kontroll så kommer träningen av sig själv, och tvärtom. 
Har också förstått på Olga Rönnberg (heter hon så?) att det är styrketräning som gäller, och inte en massa cardio som jag hela tiden har kört med. 

Så nytt blad nu. Om jag ska må bra av att gå med linne utan att ha en fluff mage i sommar så måste det börja hända grejer nu! 

3 kg bort och skaffa sig lite muskler, ja tack!

3 kommentarer:

  1. Åh, som jag känner igen mej! Hittade din blogg via Camillas, och konstaterar att vi har samma problem, jag har dock 5 kg som måste bort... Morr...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! :)

      Det är alltid skönt att höra att man inte är ensam! Men varför ska det vara så svårt? Som om man skulle må bättre av att äta all den där skiten?
      Usch.

      Men massa pepp till dig och hoppas att du fixar det! :)

      Radera
  2. Jaahaadu! Här är en till.... ;-/

    SvaraRadera