torsdag 4 juli 2013

Ivriga Barn


Tänk, idag är det 4 Juli. Redan.
Och idag ska jag på tjejkväll med Erica, Janice & Pernilla! Utan barn och karlar. ;)
Så vi ska till stan och äta middag. Hur mysigt är inte det!
Det blir dock hem tidigt för min del när jag är vaken några timmar per natt pga hostan,
och så ska jag jobba imorgon till på det. Men iaf! :)

Min förkylning är alltså kvar. Tack vare hostmedicin, vicks, nässpray och codetabs så kan jag faktiskt somna hyfsat. Men så vaknar jag några timmar senare och för göra om proceduren, men då tar det ändå någon timme innan jag kan somna. Jippi.
Rösten är ju inte heller nånting att hurra över. Och så har jag aldrig nånsin haft! Så det ska bli spännande imorgon på jobbet.. :P
Nå, jag lever ju.

Och på lördag ska vi fara till Furuvik! Och vi alla är lika förväntansfulla och ivriga! Sen när vi helt enkelt inte orkar mera så far vi och sover på Scandic, och kommer hem dagen efter! Såå roligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar