torsdag 31 oktober 2013

Ibland får man faktiskt göra ingenting!


Och idag är just en sån dag.
Hela kroppen skriker "orkar inte". Ungarna har slagits. Holly har ätit pärlor... Mat vägrade hon dock äta, för den var äcklig.
Ja ni vet.
Så jag gav upp.
Smådog lite på soffan i 1 timme medan ungarna var grymt uttråkade. Tvn avstängd till å me.
Och jag brydde mig nada!

Inte är jag piggare och gladare nu heller, men jag gör mitt bästa! Det dåliga humöret ska botas med banoffe paj! Det måste ju bara funka! Visst?
Så mitt försöka äta nyttigare för jag är så otroligt peppad av Marie, ja det får vänta tills imorn! :)
Men peppad är jag!

Och nu kom jag på att jag visst har ansträngt mig idag! Jag har jagat geting jävlar!
Vi måste ha något bo någonstans utanför vårt duschrum.. Dagligen får man slå ihjäl ett x antal.
Idag har jag nog klubbat ihjäl minst 15 stycken, och varje gång man går dit ner hittar man flera.
Jippi.
Vågar ju knappt gå dit o duscha!

Sådär ja.
Dagens skit kastad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar