torsdag 14 november 2013

Torsdags tankar.

Torsdag idag, och jag håller fortfarande på mina nya rutiner.
Träning, promenix och mycket mat! :)
Och det går verkligen av sig själv! Tänk, jag som har sagt i flera månader "på måndag börjar jag..". Vilket jag ju inte har gjort, såklart. Men iaf, tänk att det ändå var så enkelt att bli av med godis/chips/allt ätandet. Jag behövde bara äta mera mat! :)

Jag är en aningen lyrisk över detta som ni ser.
Träningen är fortfarande lika kul! Jag som tidigare tittat i Olgas bok och tyckt att övningarna ser så enkla ut och har därmed lagt ner det innan jag ens provat.
Men oj, OM övningarna tar!!
Jag trodde inte att svettpärlorna skulle komma fram i pannan när man "bara" ligger på golvet och gör dessa, men jodå! :)

Det enda jag ångrar är att jag inte tog bild på mig själv när jag började för 1½ vecka sen, för redan nu mäker jag själv skillnad på magen bla. Det är ju så enkelt att det bara är godis svullnaden som gått ner, men iaf!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar