torsdag 25 februari 2010

Bamboo Island & Phi Phi Don





















Några bilder igen då.
Igår va vi till Bamboo Island med speedboat.
Det var en helt otroligt vacker ö!
Och vilken snorkling!!
De va första gången jag snorklade och nu är jag banne mig fast! :)
Såg så många otroligt vackra fiskar i alla olika färger och storlekar,
såg även en ål..eller nånting.. Likna en ål iaf :) Läskig värre!
Mot slutet av dagen var vi även till Phi Phi Don en sväng för att äta.
Annars har det varit rätt lugna dagar nu.
Latat oss på stranden och bara njutit såklart.
Ebba har matat en elefant på gatan, hon va rätt lycklig då :)
Ja, alla dagar flyter ihop här.. Minns knappt vilken dag det är.
Så jag kommer inte ihåg vad mer vi gjort faktiskt.. Skrämmande.
Nåja, några bilder bjuder jag på iaf.
Bye bye!

1 kommentar: