lördag 20 februari 2010

slarvig uppdatering..

Jag bjuder i vanlig ordning på en såå snygg bild
på mig själv! Fjällar som en tok, som ni ser...
Pakbia Island.

Viiiit sand o fuuula fötter :)


Gänget på Poda Island idag.
Har inte orkat blogga på ett tag. Är ju jobbigt
att ta upp datorn från väskan..
Är lat så det skriker om det! :)
Vi har besökt flera olika öar dom senaste dagarna.
Hong, Pakbia, Poda, Chicken o Tup Island.
Poda Island är den självklara favoriten med den fina vita
sanden och det otroligt klara blåa vattnet!
Idag matade vi fiskarna när vi var där, kastade i lite
banankaka och mitt i allt hade vi typ mindre svärdfiskar
som simmade i cirklar runt oss. As coolt!
En i gänget höll på att bli rånad idag på stranden också, av
en ilsken apa! Dom är ju galna! Visar tänderna och är allmänt obehagliga.
Men söta såklart :D
Men jag håller mig på avstånd...
Och jag lyckades häromdagen.
Mamma och Mia var på väg ner i vattner och så svischar jag
förbi, smidig som jag är ;)
Kastar mig i vattnet precis där Mia annars skulle ha gått..
Och vad händer?
Jo, jag bränner mig på en manetjävel!
Anamma vad det brände, och länge!
Har fortfarande märke (en lång rand på armen) av manetens trådar.
Annars har det blivit mera tattoos här.
Är riktigt imponerad av bambu tekniken.
Man kan simma och sola och tatueringen görs direkt på stranden
av en kille som heter Mo. Och billigt!!
Mo visade sina tatueringar som han haft i 14 år och som var gjorda med bambuteknik.
Och jämförde med Eddies som är gjord för 4 år sen med maskin..
Gissa vems som var i bättre skick? :)
Ja, annars flyter allt på här.
Har träffat Madde och Conny!
Konstigt att vi alla ska måsta ta oss till Thailand för att vi ska få träffa Conny :)
Men de är kul!
O Madde är så söt i bikini <3
Bara så ni vet..
Nej nu ska jag lämna över lappisen till Eddie.
Nya Åland väntar..
Btw. När jag kommer hem så har jag ett 6 månaders vikariat framför mig!
såå roligt! Lättnad! :)
HA det bra alla!
Kram!



2 kommentarer:

  1. haha klump :D btw, mamma e neger :O

    SvaraRadera
  2. Klump? Fattar inte va du pratar om :)
    Jodu, att mamma är brun..och pappa likaså.. :)

    SvaraRadera