tisdag 24 maj 2011

Vecka 38

Igår hade jag förvärkar för första gången, tror jag.
Det är ju jätte svårt att veta vad som är vad! :)
Men fick det bekräftat av min bm idag då jag var dit.
Iaf, dom verkar redan ha gjort nytta. Förra veckan var jag ju på UL och då låg
bebis långt upp i kanalen. Men nu har hon fixerat sig! Jippi! :)
Hoppas på ännu mer förvärkar och sammandragningar som gör massa nytta!

Bm sa att nu får bebis komma när som helst, och kan också göra det. 
Vilket ju gör att man längtar ännu mer! 
Så går jag över tiden och får bebis först till midsommar som jag är inställd på, 
ja då blir jag deprimerad! :)

Blodtrycket var lite högre än vanligt, så vi skulle hålla koll på det. 
Hade också +1 proteiner i urinen, samma som förra gången. 
SF låg på 33 nu i vecka 38 och vikten på hela 24 kg upp.. Usch.

Så rent allmänt var allt bra. Och nästa besök blir nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar