lördag 18 juni 2011

Boobie snack

Har blivit lite dåligt med uppdatering här nu känner jag.
Men vi försöker mest bara komma in i det här 2 barns livet. :)

Amma, ja det gör jag hela tiden på dagen känns det som.
Ammar och byter blöjor.
Och det vore ju jätte mysigt, om det inte vore för att det gör så ont!
Att amma alltså. Efter att ha googlat lite så fick jag veta att vi har
fel amningsgrepp.. Konstigt att det gör oont då va.
Så nu kämpar vi med att få rätt grepp så jag kan amma utan att
behöva kämpa med att hålla tillbaka tårarna varje gång.
Igår kväll tex så gav jag till och med lite ersättning bara för att brösten
skulle få vila. 
Nå, vi får se hur det går. Men vi kämpar på.

Inatt har vi sovit i sängen för första gången (sov 2 nätter på soffan med henne först),
och det gick så bra! Holly laddar upp med käk som bara den under kvällen,
så hon sov 23:30 - 3:45 och åt sen en timme och sov igen 4:45 - 7:30.
Hoppas att nästa natt också blir lika lugn. :)

Idag var vi till stan en sväng också. På läkarkontroll nr 2.
Allt är fortfarande bara bra med tösen. Hon är lite gul, men inget som stör.
Sen var vi till kappahl och köpte lite nya plagg. Hon är ju såå liten!
56 drunknar hon i för tillfället.. :)
Kan inte minnas att det var så med Ebba.

Ja, nu blir det bara flum och rådd av det här inlägget.
Men ja..
Ska försöka orka ladda upp lite bilder nån dag snart.
Tjo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar