torsdag 28 juli 2011

Akuten


Fy farao vilken kväll!
Ebba körde runt Holly i vagnen på gården och mitt i allt snubblar
hon och vagnen åker i gatan. 
Jag vet inte riktigt vad som hände och hur Holly föll, det är lite suddigt. 
Men hon föll med huvudet i asfalten! 
Panik säger jag bara!! 
Hon skrek så hon knappt fick luft och sen var hon tack och lov "normal" igen. 
Men efter att ha pratat med akuten så åkte vi in. 
Pga av att Holly är så liten så fick vi komma in direkt och hon blev undersökt. 
Allt verkade vara bra med henne, men dom ville lägga in henne för 
observation för säkerhetens skull.
Så pga av att Eddie tagit triangel piller så fick han bli på sjukan, 
han fick ju inte köra bil. 

Jag kom nyss hem och mår piss. Lipade hela vägen hem.
Jag hoppas att allting är bra och att dom båda får sova.
Och samtidigt saknar jag Ebba så mycket! 
(Hon fick sova hos mommo och moffa)
Vill krama om henne och berätta än en gång att vi inte är arga och att 
vi vet att det var i misstag. Och att vi älskar henne så grymt mycket!

Hur ska jag få sömn inatt? 
Första natten utan Holly. 
Men bara allt går bra.. Kan inte sluta tänka på vad som kan hända.

2 kommentarer:

  1. Men gulle gumman! <3 Du ska se att allt är bra! Ring om de e nåt! Puss

    SvaraRadera
  2. Tack stumpan! <3 Pratade just med Eddie och tösen har fått ok av läkaren. Så allt verkar tack och lov vara bra! Lättnad! Puss

    SvaraRadera