måndag 7 november 2011

Give me money!

Så här känner jag dagligen!

Jag avskyr min spunkdator!
Vad är den..2 år gammal kanske? Och i 1½ (!!) år
har den stängt av sig själv lite nu och då. Vissa dagar flera ggr
och ibland dröjer det några dagar mellan.
Och när den stängt av sig själv så kan man inte starta den på
några timmar, för då dör den bums igen. 
Underbart, verkligen!

Och förra veckan försvann ljudet, mitt i allt bara! 
Jag installerade ny ljudenhet eller va de nu heter.. 
O jo, funkade en halv dag..sen försvann det igen! 

Så nu har vi 3 lappisar. Eddies som skärmen flimrar heela tiden, 
min 2 år gamla som är störd och min supergamla som jag sitter med nu
som surrar som 50 getingar och är seg seg seg!

Telefon (som också håller på att ge upp!)
och dator kan jag bara inte vara utan!

Jag vill ha pengar så jag kan köpa en ny! Nu!

1 kommentar:

  1. Tips:
    Den som är 2 år gamla:
    - Låter som att du borde prova att lägga över allt av värde på en extern hårddisk, typ bilder, saker du vill ha kvar. Sen tar du och formaterar disken och installerar Windows på den igen. Är det Windows 7 du har på den?

    Den som som surrar:
    - Där kan det vara fläkten som spökar, Jenny hade liknande problem. Provade att dammsuga ur den först, det blev lite bättre, men inte bra. Så vi lämna in den (www.mkab.com) och då bytte de fläkten och nu funkar den igen. =)

    SvaraRadera