torsdag 12 januari 2012

Vägdax


-0,6 kg!

Såna siffror gillar jag! 
Ganska oväntat (som vanligt) då jag nallade några 
godisar ur min godispåse igår.
Det här blev ju min sista vägning före resan.
Så nu hoppas jag att jag inte behöver rapportera in ett 
stort plus när jag kommer hem bara! 
 
Men jag ska ju inte ligga på latsidan fast jag har semester. :)
Promenader före frukosten. 
Och godis finns det ju inte så mycket gott av. 
Chips däremot blir svårast att hålla sig borta från. 
Man suktar ju efter salt när man svettas hela tiden. 
Nå, kämpa kämpa bara!
Vill inte ha plus!
:)

Totalt - 18,3 kg!

2 kommentarer:

  1. Men se där ja, då går det ju bra att synda och äta lite kladdkaka :)

    SvaraRadera
  2. Haha, javisst! Jag behövde inte ta dig i örat för att du bjöd på det ;) <3

    SvaraRadera